3 Αυγ 2008

Ο Δημότης Πρωταγωνιστής συνεχίζει εδώ

Ως blogger του Δημότης Πρωταγωνιστής θα συνεχίσω να γράφω από το ymittos.blogspot.com και από το geitonies.blogspot.com. Αυτό για να αναδείξω τη αντίθεση με τον Καποδίστρια 2 και την απόπειρα εξαφάνισης του Δήμου. Αυτό το blog που φέρει το όνομα της πόλης μας έχει την φιλοδοξία να αναδείξει έναν προγραμματικό λόγο ευθέως ανταγωνιστικό και σε πολιτική αντιπαράθεση με εκείνους που προωθούν την συνένωση με οποιοδήποτε άλλο Δήμο και την συμπόρευση με οποιονδήποτε αντιστέκεται σε αυτή την προοπτική. Δεν έχω καμμιά δέσμευση και διατυπώνω τις απόψεις μου ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε σκοπιμότητες. Είναι γνωστό ότι υπήρξα αντίθετος και με τον Καποδίστρια 1 και γενικά με κάθε μοντέλο συγκέντρωσης εξουσίας. Έχω πάντα δημόσια και επώνυμα διατυπωμένες θέσεις και ποτέ δεν τις απέκρυψα πίσω από ανώνυμα κείμενα. Η πολιτική διαδρομή μου το έχει αποδείξει σε όσους την γνωρίζουν και σήμερα έχει μια και μόνη δέσμευση να προωθεί και να υπηρετεί την συλλογικότητα. Θεωρώ ότι η άμεση δημοκρατία, ο έλεγχος και η ανακλητότητα είναι οι μόνοι θεσμοί που δεν φαλκιδεύουν την δημοκρατική διαδικασία και εμποδίζουν την εξουσία να ρυθμίζει τα πράγματα. Η εξουσία πρέπει να είναι εκτελεστικό μέσον της πλειοψηφίας και τίποτε άλλο. Για να μην προσπαθούν δίαφοροι να με τοποθετούν, αυτοπροσδιορίζομαι ως ελεύθερος άνθρωπος που πιστεύει στην προγραμματισμένη οικονομία και αγωνίζεται για την Λαϊκή Εξουσία για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία, υγεία και κοινωνικοποίηση των στρατηγικών τομέων της οικονομίας. Αν σε κάποιους αυτά θυμίζουν κάτι από το παρελθόν τους, εμένα είναι και παρόν και μέλλον.